خبرگزاری کار ایران

شهیدی نیا تاکید کرد؛

تمرکز بر تکمیل طرح های نیمه تمام در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۳۲۷

عزم مدیریت ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حمایت از تکمیل پروژه های در حال ساخت بخش خصوصی در این منطقه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی(ره)، مدیرعامل و چند نفر از مدیران ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از طرحهای در حال ساخت منطقه بازدید کردند.

هدف این برنامه‌ی فشرده که طی آن 17 شرکت بخش خصوصی با فعالیت های صنایع میانی، پایین دستی و خدماتی مورد بازدید قرار گرفتند، حمایت از تکمیل این طرح ها و تصمیم گیری جهت رفع موانع و تسریع اجرای طرح ها بود.

این طرح ها با کاربری های متنوع در سایت های یک تا پنج منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مستقر هستند و از 8 تا 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و هیئت همراه از میان این پروژه ها با مسئولین طرح های "فاز یک آمیزه های پویا پلیمر مارون"، "طرح توسعه اکسیر سازان اطلس"، "فازهای یک و دو پتروکیمیای ابن سینا" و "پتروشیمی ارگ" دیدار و در این خصوص باهم گفتگو کرده و مسائل و مشکلات آنها را در دستور پیگیری قرار دادند.

تاکید مدیریت ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بر راه اندازی این طرح ها مطابق با برنامه ریزی تعریف شده است و طی این برنامه، دستورات لازم برای رفع موانع این مهم را صادر کرد.

سید امید شهیدی نیا، در دیدار با مدیران شرکتها، بر اعلام برنامه زمانی جذب نیروی انسانی در زمان ساخت و بهره برداری و استفاده از نیروهای بومی ثبت نام شده از طریق اداره کار تاکید ویژه کرد.

تغییرات حساب شده در حوزه مدیریت سرمایه گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نشان از اهتمام ویژه این سازمان به این بخش و رویکرد حمایتی از سرمایه گذاران منطقه است.

165 شرکت بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مستقر هستند که از میان این شرکتها 26 طرح در حال ساخت و ساز می‌باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز