خبرگزاری کار ایران

اجرای دوره استاندارد مدیریت پروژه در سازمان آب و برق خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۲۸۶

معاون برنامه ریزی سازمان آب و برق خوزستان از آغاز برگزاری دو دوره مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK در سازمان آب و برق خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، "حمیدرضا اسماعیلی" با اشاره به هدف برگزاری دوره و تاکید بر آشنایی کارکنان سازمان با مفاهیم مدیریت پروژه افزود: در این دوره تعداد 40 نفر از کارکنان شاغل در پروژه های اجرایی سازمان که از بین یکصد شرکت کننده در آزمون تعیین سطح، موفق به کسب بالاترین امتیاز شده اند، حضور دارند.

معاون برنامه ریزی سازمان آب و برق خوزستان اضافه کرد: شرکت کنندگان برگزیده این دوره، پس از گذراندن دوره PMP موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی خواهند شد.

وی با اشاره به تلاش های دفتر آموزش و توسعه سرمایه انسانی سازمان و مشارکت موسسه مدیریت پروژه آریانا در برگزاری این دوره اظهار داشت: شرکت کنندگان در دوره آموزشی مدیریت پروژه که برای نخستین بار در سطح سازمان برگزار می شود، با حوزه های مختلف دانش از جمله محدوده، زمان، هزینه، کیفیت و ریسک آشنا خواهند شد.

وی در خاتمه از سرعت رو به رشد کاربرد استانداردهایی مانند PMBOK در سازمان های بالغ ایران و جهان خبر داد.

دوره آموزشی مدیریت پروژه از 17 مهر ماه در تالار اجتماعات گیت بوستان آغاز و تا 28 همین ماه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز