خبرگزاری کار ایران

با حضور تنی چند از مسئولان این سازمان صورت پذیرفت؛

بازدید از دفتر پستی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۲۶۲

عملکرد دفتر خدمات پستی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در روز جهانی پست مورد ارزیابی مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، به مناسبت، روز جهانی پست، تنی چند از مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از دفتر پستی این منطقه بازدید کردند.

براساس این گزارش، معاون مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مدیران واحدهای مهندسی و بهره برداری، قائم مقام واحد بهره برداری و رئیس امور گمرکی این سازمان ضمن حضور در تنها دفتر پستی منطقه، روز جهانی پست را به کارکنان آن تبریک گفتند.

علی اولیائی، مدیر این دفتر، ضمن استقبال از مسئولین بازدید کننده، گزارشی از عملکرد 14 ماهه خود را به ایشان ارائه کرد. انتقال و تمرکز صندوقهای پستی شرکتهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منطقه از مهمترین اقدامات این دفتر تاکنون بوده است.

تمرکز صندوقهای پستی، انجام امور مربوط به ارسال و دریافت مراسلات پستی شرکتهای منطقه و همچنین امور مربوط به خدمات سیم کارتهای تلفن همراه در این مدت باعث شده ضمن افزایش دقت و سرعت این عملیات، کاهش تردد کارکنان به خارج از منطقه و بهبود شرایط خدمات ICT را در پی داشته باشد.

اولیایی، پس از ارائه گزارش عملکرد دفتر پستی به مدیران سازمان منطقه ویژه، پیشنهادها و درخواستهای خود را برای بهبود خدمات ICT در منطقه ارائه کرد و مدیران ضمن اعلام رضایت از عملکرد و تعامل این دفتر، جهت بررسی و رفع مسائل دفتر پستی منطقه قول مساعدت دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز