خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

شورای فرهنگ عمومی باید به موضوع‌های عام و مهم فرهنگی بپردازد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۸۴

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، اظهار داشت: در شورای فرهنگ عمومی باید به موضوعات عام و مهم فرهنگی که به مردم مربوط می شود، بپردازیم و نباید به موضوعات جزئی پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت الاسلام محمدحسین بلک، در کارگروه اخلاق عمومی شورای فرهنگ عمومی استان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید از یک سیاست واحد تبعیت کند، بیان کرد: این شورا تابع سیاست های کشوری است که باید آنها را در استان و شهرستان ها اجرا کرد.

وی ادامه داد: وقتی این شورا در استان برگزار نمی شود و یا اگر اجر شود دستورالعمل ندارد در شهرستان ها هم نمی تواند خروجی داشته باشد چرا که مشخص نیست چه کاری باید صورت بگیرد؛ باید این توان را در سطح استان ارتقا داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، نکته دیگر را در خصوص دستورالعمل های جلسات شورای فرهنگ عمومی دانست و تصریح کرد: در این جلسات باید به موضوعات عام و مهم فرهنگی که به مردم مربوط می شود، همچون آراستگی شهری، سبک زندگی و ... بپردازیم و نباید به موضوعات جزئی پرداخته شود.

 حجت الاسلام بلک، با اشاره به اینکه طرح ها و پیشنهاداتی هم که از سوی اعضا به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارسال می شود در صحن جلسات بیان نمی شود، گفت: همه این موارد باعث می شود جلسات شورا خروجی نداشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز