خبرگزاری کار ایران

تشکیل ستاد اربیعن در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۷۳

در راستای تسهیل در هماهنگی امور مربوط به اربعین حسینی (ع) و خدمات رسانی در شأن زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مرز چزابه با حمایت از ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با محوریت پایگاه مقاومت بسیج منطقه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بر اساس این تصمیم در سومین جلسه ستاد اربعین به ریاست سرپرست منطقه اهواز، واحدهای روابط عمومی، پایگاه مقاومت بسیج، مهندسی، مالی اداری، بازرگانی، حراست، نواحی اندیمشک، شوش، اهواز، بهبهان و ایذه تمهیدات حضور و استمرار خدمات رسانی را در پایانه مرزی چزابه فراهم نموده و تا بازگشت کامل زائران در منطقه حضور خواهند داشت.

«داریا اخگر»، سرپرست منطقه اهواز با اشاره به انجام و هماهنگی بسیار خوب واحدها و ستاد و همچنین ستاد عتبات عالیات و استانداری خوزستان در اربعین امسال تاکید کرد: سوخت رسانی به زائرین بهتر از سال گذشته انجام خواهد شد.

وی گفت: زیر ساخت ها و امکانات در حال انجام است و مقدمات کار فراهم شده است.

سید اسد میرعالی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خوزستان-اهواز نیز در این رابطه گفت: ماشین آلات و انتقال جایگاه های سیار به منطقه چذابه در حال انجام است و جای هیچ نگرانی نیست.

میرعالی افزود: موکب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از روزهای اولیه شروع سفر زائران تا برگشت این عزیزان در مرز چزابه برقرار است.

وی ادامه داد: ایجاد توقفگاه ، تامین میان وعده های غذائی و ایجاد موکب خدمات رسانی تا پایان مراسم و بازگشت آخرین گروه زائران در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز