خبرگزاری کار ایران

در آستانه ی هفدهم مهرماه صادر شد؛

پیام مدیرکل پست استان خوزستان به مناسب گرامیداشت روز جهانی پست

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۹۵

مدیرکل پست استان خوزستان به مناسب هفدهم مهرماه گرامیداشت روز جهانی پست، پیامی صادر نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام مهران حموله به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

با سلام و احترام

بی‌گمان یکی از اهداف تعیین هفدهم مهرماه به عنوان "روزجهانی پست" آگاهی بخشیدن به آحاد جامعه از نقش این نهاد خدمتگزار در زندگی روزمره آنان و سهم آن در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها است.

این شبکه عظیم انسانی در میهن ما به دلیل برخورداری از کارکنانی متعهد و دلسوز با ارائه خدمات متنوع، روزآمد و فراگیر و بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از آن به یکی از مردمی‌ترین سازمان‌های ارتباطی کشور تبدیل گشته و دلیلی روشن بر حضور موثر، توانمند و باکیفیت پست در عرصه تعاملات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است .

جای آن دارد روز جهانی پست که متعلق به تمامی کارکنان پست است را به کلیه دست اندرکاران شبکه ملی پست تبریک عرض نمایم.

همچنین مراتب سپاس و قدردانی خود را از همدلی و سختکوشی همکاران گرانقدرم در پست استان خوزستان که در این چند سال موفقیت های پی در پی در تمامی شاخص ها را به ارمغان آورده اند و نقش موثری را در موفقیت شرکت ملی پست عهده دار بوده اند را اعلام نمایم .سعادت، سلامتی و بهروزی در پناه حق پیش رویتان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز