خبرگزاری کار ایران

جوروند خبر داد:

برگزاری ششمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت در هویزه

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۷۵

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزاری ششمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت در هویزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند، گفت: ششمین جشنواره سراسری شعر عربی یادمان ولایت به منظور شناخت فرهنگ ولایی و پاسداشت مفاهیم ایثار و شهادت در شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره گسترش و توسعه فرهنگ ولایی و ایثار و شهادت، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و مذهبی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و ایجاد هماهنگی و انسجام بین نیروهای ارزشی است.

جوروند، با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش ولایت و رهبری و ایثار و شهادت برگزار می‌شود، اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ١٠ آبان است و ششمین جشنواره سراسری شعر عربی ٢٤ آبان در شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ارسال اثر می‌تواند به صورت حضوری و پست سفارشی باشد، شرکت در جشنواره برای تمامی گروه‌های سنی مجاز است، هر شاعر می‌تواند حداکثر پنج اثر را در هر بخش ارسال کند و متن اشعار باید در راستای جشنواره باشد.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس خوزستان، شهرستان هویزه، ورودی شهر، خیابان شهدای هویزه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٣٦٧٨٤٦٣٨-٠٦١ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز