خبرگزاری کار ایران

برگزاری کلاس های آموزشی و اوقات فراغت برای ۵۱۰ مددجوی کمیته امداد ماهشهر

کد خبر : ۵۴۱۲۶۵

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهشهر از برگزاری کلاسهای آموزشی و اوقات فراغت برای ۵۱۰ مددجو در کانون فرهنگی خبر دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قیصر کُرد با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی این نهاد، گفت: در تابستان امسال حدود ۵۱۰ نفر  دانش آموز، دانشجو و خانواده های آنها از برنامه های اوقات فراغت این نهاد برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه در طول سال برنامه‌های متنوع و مختلفی برای خانواده‌های مددجوی کمیته امداد شهرستان اجرا می‌شود، گفت: خدمات فرهنگی، آموزشی و تربیتی از محوری ترین برنامه های کمیته امداد برای خانوارهای نیازمند است.

کُرد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرهنگ آن چیزی است که من حاضرم جانم را در راه آن فدا کنم، بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی یکی از ضرورت‌های مهم جامعه است و همه دستگاه‌های فرهنگی باید به این موضوع  توجه لازم را داشته باشند.

سرپرست کمیته امداد شهرستان ماهشهر، با اشاره به اینکه هم‌اکنون در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد همه اعضای خانوارهای تحت حمایت موردتوجه قرار می‌گیرند، گفت: ۷۶ نفر در تابستان سال ۹۶ در زمینه ساماندهی اوقات فراغت در سطح محلات، و شهرکها و روستاها فعالیت داشته اند.

کُرد، در ادامه گفت: در این کانون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز به مددجویان ارائه می شود و در انتها نیز برای حرفه آموزان گواهی‌نامه صادر می‌شود و تسهیلات موردنیاز اشتغال نیز در این راستا در اختیار مددجویان قرارمی گیرد.

وی برگزاری اردوهای سراسری، منطقه‌ای، درون و برون‌ استانی را از جمله دیگر برنامه های فرهنگی برشمرد و گفت: امسال بیش از ۱۲۰نفر از برنامه‌های اردوهای سراسری و منطقه‌ای به مقصد مشهد مقدس، شیراز، قم، کرج و مازندران و عتبات عالیات بهره مند شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز