خبرگزاری کار ایران

در نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت عنوان شد؛

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تولید نفت و گاز مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۲۱

نشست پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت، تولید و توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم عزاداری ایام  محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابع، گفت: حفظ هویت دینی ما در گرو ولایتمداری و برگزاری آئین های مذهبی بوده و از طرفی، همزمانی آن با هفته دفاع مقدس در سال جاری می تواند پیام انقلاب یعنی مقاومت و پایداری در برابر ظلم را از طریق همین آئین ها و برنامه های فرهنگی مذهبی به گوش جهانیان برساند.

بیژن عالی پور در ادامه به تولید و نگهداشت آن پرداخت و گفت: خوشبختانه تولید صیانتی از مخازن تحت راهبری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در شرایط ایده آلی به سر  می برد و با اجرایی شدن طرح توسعه میادین، در آینده شاهد دستاوردهای بزرگتری در این حوزه خواهیم بود.

نفت وگاز مسجد سلیمان، برنامه تولید را محقق ساخت

در این نشست مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق 100 درصدی برنامه تولید این شرکت در نیمه آغازین سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه با ظرفیت تولید نفت خام معادل 169 هزار بشکه در روز موفق شدیم برنامه تولید را به میزان 100 در صد محقق سازیم.

قباد ناصری دستاوردهای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را در بخش های دیگر نیز ایده آل توصیف کرد و افزود: در بخش استحصال نفت از چاه های توسعه ای، ترمیمی و تعمیری، به ترتیب 210، 250 و 100 درصد برنامه از پیش تعیین شده را محقق ساختیم که موجب شد برآیند تولید 5+ را تجربه کنیم.

وی نرخ تولید گاز ژوراسیک که خوراک اصلی پالایشگاه ها به شمار می آید را در شش ماهه اول امسال 79.31 میلیون فوت مکعب در روز اعلام کرد و یاد آور شد: در این بخش نیز 110.2درصد برنامه تولید را محقق ساختیم.

گفتنی است این جلسه در  سالن جلسات مجتمع فرهنگی شهرک نفت اهواز برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز