خبرگزاری کار ایران

قراردادهای خروجی محور میادین شش گانه مناطق نفتخیزجنوب عملیاتی شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۸۹۶

رییس پژوهش و فن آوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اجرای عملیات قراردادهای خروجی محور در طرح میادین شش گانه این شرکت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، باقر پورقاسم، بیان کرد:  قراردادهای جدید خروجی محور پنج میدان مناطق نفتخیزجنوب شامل میادین گچساران، منصوری، کوپال، اهواز، و بی بی حکیمه توسط دانشگاههای صنعت نفت، شیراز، صنعتی شریف، پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه ازدیاد برداشت در دایره عملیاتی قرار گرفتند و قرارداد مربوط به میدان کرنج توسط دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون از طرف شرکت ملی نفت به مناطق نفتخیزجنوب ابلاغ نشده است.

وی همچنین با بیان اینکه کمیته راهبری و کمیته تخصصی، ارکان اصلی قراردادهای جدید را تشکیل می دهند خاطر نشان کرد: معرفی اعضای کمیته تخصصی، مجری طرح و معرفی نماینده مدیرعامل در اجرای طرح نیز  از جمله اقدامات مهم در اجرایی شدن قراردادهای خروجی محور محسوب می شوند.

پورقاسم یادآور شد: در جلسه جداگانه ای با حضور کلیه اعضای کمیته تخصصی (نمایندگان مشاور پژوهشی و کارفرما) شیوه نامه کمیته های تخصصی شامل، نحوه تشکیل جلسه، نحوه تصمیم گیری، چگونگی تدوین صورتجلسه و نحوه انتشار آن و همچنین فرآیند تحویل اطلاعات به مشاور پژوهشی بحث و بررسی گردید و کلیات شیوه نامه مورد موافقت اعضا کمیته تخصصی قرار گرفت.

رییس پژوهش و فن آوری شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب افزود: جلسه هماهنگی قراردادهای جدید خروجی محور به میزبانی مناطق نفتخیزجنوب و با حضور عالیپور مدیرعامل این شرکت، طالقانی سرپرست مدیریت پژوهش و فنآوری شرکت ملی نفت ایران، چگینی به نمایندگی از بیطرف معاونت پژوهشی وزارت نفت، مدیرامورفنی، مدیر پژوهش و فنآوری، اعضای کمیته تخصصی، و کارشناسان مناطق نفتخیز، و همچنین مدیران و اعضای کمیته تخصصی مشاورین پژوهشی(دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی) در اهواز برگزار گردید.

در این جلسه در خصوص  فرایندهای اجرایی شدن قراردادها به تفصیل بحث و بررسی شده و ابهامات افراد شرکت کننده در جلسه  مرتفع و چگونگی ارتباط بین مشاورین پژوهشی- کمیته تخصصی و پژوهش و فن آوری شرکت ملی نفت تعیین گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز