خبرگزاری کار ایران

آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نفت و گاز مارون برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۲۸۰

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت نفت و گاز مارون و با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جهانگیر پورهنگ مدیر عامل این شرکت ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش، همزمانی هفته دفاع مقدس با محرم حسینی را فرصتی مناسب دانست تا با تامل در هر دو حادثه، امتداد تقابل حق علیه باطل و طلوع خورشید حق در آسمان تشیع را با بصیرت بیشتر دید و پیام انقلاب حسینی، که چیزی جز آزادی و استقلال نیست را به گوش جهانیان رساند.

جهانگیر پورهنگ، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم  دانست و  گفت: صنعت نفت ایران اسلامی نیز سهمی در حماسه ماندگار دفاع مقدس داشت و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، به عنوان عضو کوچکی از این خانواده،  مفتخر به پیشکش هشت شهید به انقلاب و ایران عزیز است.

سرهنگ حسین نژاد، فرمانده لشکر 7 عملیاتی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز حادثه کربلا را درس بزرگ آزادگی دانست که جوانان ایران اسلامی در دفاع مقدس از آزمونش سربلند بیرون آمده و عزت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آورد.

در ادامه، پس از مداحی و ذکر مصیبت عاشورایی، از یکی از رزمندگان، فرزندان شهدا و ورزشکاران بسیجی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز