خبرگزاری کار ایران

بیژن عالی پور خبر داد:

توسعه ی ۱۱ میدان از میادین مناطق نفتخیز جنوب

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۷۶

نشست پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت، تولید و توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تسلیت دهه اول محرم الحرام و گرامیداشت حماسه جاویدان دفاع مقدس و ابراز خرسندی از نگهداشت تولید نفت در سطح ایده آل، گفت: با موافقت و تصویب شورای عالی اقتصاد هیئت محترم دولت، طرح توسعه 11 میدان بزرگ نفتی مناطق نفتخیز جنوب و تاسیسات سطح الارضی به زودی اجرا خواهد شد که به تبع آن در آینده ای نزدیک همه مشکلات و کاستی های تولید  مثل افت فشار مخازن مرتفع می گردد.

بیژن عالی پور موضوع منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مسائل مرتبط با آن را از اولویت های دیگر سازمان خواند و بر رسیدگی به این مسائل در نیمه دوم سال جاری تاکید نمود.

تحقق 102/3 درصدی برنامه تولید در نفت و گاز آغاجاری

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری نیز ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این شرکت و اشاره به تولید روزانه 560 هزار بشکه ای نفت در شش ماهه آغازین سال 96 گفت: موفق شدیم در این شش ماه با توجه به تولید روزانه 548 هزار بشکه در انتهای سال 95، برنامه تولید را تا آخر شهریور سال جاری به میزان 102/3 درصد تحقق بخشیم.

ابراهیم پیرامون از استحصال 312 هزار بشکه نفت با استفاده از MOS  و MOT در شش ماهه اول سال 96 خبر داد و افزود: خوشبختانه در این مدت هیچ نفتی را به گودال سوخت ارسال نکردیم که از منظر زیست محیطی و اقتصادی بسیار حائز اهمیت و در نوع خود کم نظیر است.

وی در پایان تعمیرات اساسی کارخانه گاز و گاز مایع 300، ایستگا ه های تقویت فشار گاز رگ سفید و مارون 2 و   NGL700 را از اقدامات مهم شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در راستای تحقق اهداف تولیدی شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن طرح های توسعه میادین، برداشت از آنها تسهیل و نرخ تولید افزایش یابد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز