خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

کاهش ۲۸ درصدی جرائم خشن در خوزستان/ افزایش ۸۳ درصدی کشفیات

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۳۲۰

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۸۳ درصدی جرایم خشن در خوزستان خبر داد و گفت: در وقوع جرایم خشن در استان با ۲۸ درصد کاهش مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حیدر عباس زاده" در نشست خبری با اصحاب رسانه به طرح و برنامه های پلیس در آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: برای تامین امنیت دانش آموزان در زمان بازگشایی مدارس از نیروهای ثابت استفاده خواهد شد همچنین با هماهنگی آموزش و پرورش طرح های ویژه ترافیکی برای تردد دانش آموزان در دو نوبت صبح و بعداز ظهر پیش بینی شده است.

وی افزود: از جمله اقدامات طرح بازگشایی مدارس، بررسی سوابق کیفری رانندگان و معاینه فنی سرویس های مدارس و همچنین فعال کردن یگان های امداد و انتظامی در سراسر استان است.

سردار عباس زاده یکی از اقدامات مهم پلیس در ماه محرم را پوشش انتظامی، ترافیکی و امنیتی و فعال کردن گشت های نامحسوس و استقرار نیروی انتظامی در هیئت ها و تکایای پرجمعیت دانست و گفت: در راستای تامین امنیت عزاداران، ماموران پلیس با همکاری بسیج در کلیه مراسم مساجد و هیئت ها در سراسر شهرستان ها و روستاها حضور دارند .

وی در ادامه به آغاز هفته نیروی انتظامی در روز 14 مهرماه اشاره کرد و گفت: عمده ترین اهداف پلیس در این ایام عمق بخشیدن به تعامل پلیس با مردم و همچنین مشارکت و همراه شدن شهروندان در تامین نظم و امنیت است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: افزایش ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی، تجلیل از خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان، از دیگر برنامه های هفته ناجا خواهد بود.

سردار عباس زاده در خصوص برخود با جرایم خشن اظهار کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان برای افزایش احساس امنیت در استان و ‌مقابله با جرایم خشن برای تمامی ماموریت ها، برنامه ریزی بسیار خوب و دقیقی انجام و برای هر برنامه راهکاری مناسب اندیشیده شده است.

وی در ادامه به افزایش کشف 83 درصدی جرایم خشن در خوزستان در 28 روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت زمان با تلاش پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی در مجموع 83 درصد جرایم خشن در سطح استان کشف و 28 درصد وقوع آن ها کاهش یافته است.

سردار عباس زاده تصریح کرد: از اول شهریور ماه تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته وقوع جرم قتل 27 درصد و سرقت به عنف 39 درصد کاهش داشته و همچنین تیراندازی های غیر مجاز به سمت افراد و منازل 81 درصد و سرقت های مسلحانه 73 درصد کشف شده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی را کشف جرم دانست و گفت: برای ریشه کن کردن جرایمی همچون تیراندازی های غیر مجاز باید همه بزرگان، معتمدان، متنفذین و مردم با پلیس همکاری داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز