خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر هندیجان:

حق آلایندگی و ارزش‌ افزوده هندیجان ناچیز است

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۱۳۷

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: متأسفانه حق آلایندگی و ارزش‌افزوده هندیجان بسیار پایین بوده و از مسئولان استانی تقاضای افزایش آن را داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، عبدالنبی گشتیل در جلسه شورای اداری با حضور مسئولان محلی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان مشکلات را بیان کرده و تعارفات را کنار بگذراند. تغییراتی صورت گرفت در شورا که با این تغییرات مشکلات در حال رفع هستند.

وی افزود: تغییرات شورای شهر در جهت ارتقا خدمات شهری خواهد بود. بدهی به تأمین اجتماعی و تمدید دفترچه‌های بیمه برای شهرداری مشکل‌آفرین شده است.

رئیس شورای شهر بندر هندیجان بیان کرد: بدهی‌های شهرداری سبب سخت‌تر شدن معیشت کارگران شده لذا انتظار حمایت از مسئولان ملی و استانی را داریم. در چند روزه انتخاب، 40 هزار مترمربع آسفالت صورت گرفته است.

وی گفت: بدهی‌های شهرداری هندیجان به تأمین اجتماعی در حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است، لذا در این خصوص تمدید دفترچه‌های تأمین اجتماعی کارکنان و کارگران شهرداری با مشکل روبرو شده است.

 گشتیل عنوان کرد: در مسکن مهر هندیجان جنوبی و شمالی مشکلات زیادی داریم و باید برای مشکلات روحی، روانی آن‌ها فکر اساسی صورت گیرد. فاضلاب مسکن مهر بسیار خطرناک و مشکل‌ساز شده است.

وضعیت مسکن‌های مهر هندیجان مناسب نیست

 وی افزود: اعتبار 90 میلیون تومان برای ساماندهی فاضلاب‌های مسکن مهر زیاد نیست، شهرداری یک‌ نهاد خودگردان  است و انتظار کمک و مساعدت از همه دستگاه ها را دارد.

 رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان بیان کرد: ماشین‌آلات شهرداری فرسوده و خراب است انتظار ما از نماینده مردم این است که در کنار ما باشد. جلسات خوبی با مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان برگزار و در حال رایزنی جهت جذب اعتبارات هستیم.

وی گفت: در خصوص افزایش حق آلایندگی و ارزش افزود جلساتی خوبی داشتیم که نیازمند پیگیری نماینده مردم در مجلس و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان می باشد.اعتبارات فعلی ناچیز و نیاز به افزایش دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز