خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان خبر داد:

پانزده نوعروس تحت حمایت کمیته امداد ماهشهر راهی خانه بخت شدند

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۵۲۶

مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان ماهشهر گفت: پانزده نوعروس تحت حمایت این کمیته با 15 دستگاه یخچال(اهدایی سازمان حج و اوقاف)، 15 کمک‌هزینه ازدواج به ارزش 600 میلیون ریال، کمک‌هزینه خرید جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، «قیصر کُرد» در مراسمی که امروز سه شنبه 28 شهریور در شهرستان ماهشهر برگزار گردید، با بیان اینکه علاوه بر اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد، مشاوره رایگان ازدواج و ارائه بسته‌های تشویقی به آنان ارائه می‌گردد، افزود: این بسته‌ها شامل کمک‌هزینه دو برابری ازدواج، پرداخت اجاره مسکن، پرداخت کامل شهریه دانشجویان و همچنین تسهیلات اشتغال‌زایی می‌باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان ماهشهر یکی از اهداف و اولویت‌های این نهاد را ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، 57 کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

کُرد، با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارت‌های زندگی تأثیر بسزایی را در مدیریت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مددجویان به دنبال دارد، بیان داشت: همه‌ی نوعروسان تحت حمایت با شرکت در دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای، آموزش‌ها و مهارت‌های لازم زندگی را فرا می‌گیرند.

وی در پایان افزود: با نهادینه کردن ازدواج‌های آسان و همچنین با بهره‌گیری از وجود افراد خیّر، می‌توان جوانان زیادی را به خانه‌ی بخت فرستاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز