خبرگزاری کار ایران

به همت انجمن شعر و ادبیات بندر امام برگزار می‌شود؛

رونمایی از رمان «آتشِ زَندان» تازه‌ترین اثر ابراهیم دمشناس در بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۹۳۱

رئیس انجمن شعر و ادبیات بندر امام خمینی، گفت: تازه ترین رمان ابراهیم دمشناس نویسنده نام آشنای جنوب، تحت عنوان آتشِ زَندان، رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ذوالفقار شریعت ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این انجمن ادبی طی دوره‌ی جدید فعالیت‌های خود در راستای حمایت معنوی از اهالی قلم و پدیدآورندگان آثار ادبی و فرهنگی به‌ویژه نویسندگان و شعرای جنوب خوزستان و با هدف ترویج و تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی، تازه‌ترین اثر ادبی  نویسنده  توانا و خلاق جنوبی ابراهیم دمشناس را تحت عنوان «آتش زندان» با حضور صاحب اثر در محل فرهنگسرای مهر بندر امام خمینی(ره) رونمایی می‌کند.

شریعت افزود: در نظر است طی این آیین که با حضور اعضای این انجمن ادبی، علاقه‌مندان به فرهنگ و ادب و اصحاب رسانه، روز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه برگزار می‌شود، بخشی از رمان خوانده شود و ویژگی‌ها و سبک کاری ابراهیم دمشناس تبیین و بررسی گردد.

وی در ادامه از تمامی علاقه‌مندان  به حوزه فرهنگ  و کتاب  جهت شرکت در آیین رونمایی رمان جدید ابراهیم دمشناس دعوت به عمل آورد.

یادآور می‌شود رمان «آتشِ زَندان» به‌تازگی توسط انتشارات نیلوفر در قطع رقعی و با ۷۸۴ صفحه به قیمت ۴۸ هزار تومان چاپ و منتشر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز