خبرگزاری کار ایران

کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی هندیجان:

والدین بی‌سواد به نهضت سوادی هندیجان مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۳۶

کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی هندیجان گفت: هنگام ثبت‌نام دانش آموزان، والدین بی‌سواد شناسایی و در جهت شرکت در کلاس‌های این نهضت از آن‌ها دعوت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، مسعود شعبانی اظهار داشت: با همکاری مدیران مدارس، والدین دانش‌آموزانی که بی‌سواد هستند، شناسایی و در جهت شرکت در کلاس‌های سوادآموزی از آن‌ها دعوت خواهد شد.

وی افزود: امروزه با پیشرفت علم و فناوری اطلاعات نیاز مبرم به سواد در بهترین مقاطع تحصیلی بوده لذا دیگر بی‌سوادی نمی‌تواند برای مردم رفاه نسبی به وجود بیاورد.

کارشناس مسئول سوادآموزی هندیجان بیان کرد: همه اقشار جامعه باید از سواد خواندن و نوشتن بهره ببرند، در این مقطع، با سواد بودن والدین دانش آموزان جهت کمک به فرزندان خود در امر یادگیری بهتر دروس تحصیلی، ضروری است.

وی گفت: در سال 1395 در دوره سوادآموزی 40 نفر شرکت کرده و با اخذ آزمون قبول شده‌اند، در دوره تحکیم 65 نفر شرکت داشته که 60 نفر آن‌ها قبول‌شده‌اند.

شعبانی عنوان کرد: در دوره انتقال 90 نفر در نهضت حضور داشته که 87 نفر از آن‌ها قبول و توانسته‌اند مدرک پایان تحصیل در دوره ابتدایی یا همان سواد خواندن و نوشتن را با موفقیت کسب کنند.

وی افزود: عملکردی که استان خوزستان در سال 1396 برای ما مشخص کرده تا از افراد بی‌سواد ثبت‌نام به عمل‌آوریم در سوادآموزی 37، تحکیم 40 و دوره انتقال و پایانی 40 نفر پیش‌بینی‌شده است.

شعبانی گفت: شورای پشتیبانی از نهضت سوادآموزی با ریاست فرماندار، مدیریت آموزش‌وپرورش دبیر و دستگاه‌هایی اجرایی شهرستان به‌عنوان اعضاء، تشکیل تا در این راه از پشتیبانی و همکاری سایر مسئولان بهره‌مند شویم.

 

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز