خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد هفته دولت خوزستان:

نمایشگاه هفته دولت شنبه در خوزستان افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۸۸۶

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت درخوزستان، گفت: نمایشگاه هفته دولت بعد از ظهر شنبه 4 شهریورماه ساعت 19افتتاح و تا هشتم همین ماه دایر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شهاب رزمی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال از شخصیت های سیاسی، فرهنگی و همچنین هنرمندان دعوت شده است و در این راستا برنامه های مختلفی از جمله برنامه های فرهنگی در حاشیه نمایشگاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 40 دستگاه اجرایی که عملکرد شاخصی داشته اند غرفه هایی را در اختیار خواهند داشت تا دستاوردهای که در این دولت به دست آورده اند و همچنین فعالیت های خود را ارائه دهند.

وی افزود: کمیته فرهنگی هنری در ستاد بزرگداشت هفته دولت تشکیل شده که از هنرمندان و خوانندگان کشوری و استانی به خصوص هنر و آوازهای کلاسیک دعوت شده است. آیین های سنتی و حضور موسسات خیریه و برپایی جشنواره های غذا نیز از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان، بیان کرد: 4 همایش با عنوان بهداشت و سلامت، بانوان و بررسی نقش زنان در توسعه، ریزگردها، پایش، اثرات و راه های مقابله با آن و همچنین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان و رفع موانع تولید در محل کتابخانه مرکزی (تالار مهتاب) از چهارم تا هشتم شهریورماه برگزار خواهد شد.

رزمی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت به عمل آمده تا روز شنبه افتتاح نمایشگاه هفته دولت با حضور وی برگزار شود.

وی افزود: امیدواریم نمایشگاه امسال بتواند به خوبی دستاوردهای دولت در استان را به نمایش بگذارد و با توجه به برنامه های جانبی متنوع هرچه با شکوه تر برگزار شود.

رزمی در پایان گفت: این نمایشگاه از 4 لغایت 8 شهریور ماه سال جاری به مدت 5 روز از ساعت 19 الی24 پذیرای بازدید کنندگان، کارشناسان، صاحبان صنایع و متخصصان گرامی در محل دائمی نمایشگاه اهواز می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز