خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار امیدیه خبر داد:

افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی در شهرستان امیدیه

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۲۴۵

معاون فرماندار امیدیه گفت : ۱۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۶ میلیارد ریال در گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به منظور هماهنگی اجرای برنامه های هفته دولت در شهرستان امیدیه جلسه ای به ریاست رشیدی معاون فرماندار امیدیه و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دولت در محل فرمانداری برگزار شد .

معاون فرماندار امیدیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای انعکاس عملکرد دولت در حوزه های مختلف به مردم که پشتوانه عظیم دولت هستند می باشد.

 وی با تاکید بر اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی های مناسب جهت هر چه با شکوه تر برگزار نمودن برنامه ها در هفته دولت گفت: تمامی دستگاههای خدمات رسان به مردم عملکرد یک ساله خود را به صورت ایجاد نمایشگاه دستاوردها ، تراکت ، بنر و بروشور خدمات دولت را به مردم ارائه نمایند .

معاون فرماندار امیدیه عنوان کرد: ما برنامه های متنوع و مختلفی در ایام هفته گرامیداشت دولت خواهیم داشت که عمده این برنامه ها در شهرستان امیدیه، مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی می باشد.

رشیدی در خصوص پروژه های قابل افتتاح افزود: ما در امیدیه ۱۲ پروژه قابل افتتاح داریم که برای این پروژه ها مبلغی بالغ بر ۳۰۶ میلیارد ریال هزینه شده است .

معاون فرماندار امیدیه افزود: مبلغ ۱۶ میلیارد ریال مربوط به بخش مرکزی امیدیه میباشد که این رقم در نوع خود در روستاها بی نظیر است و این اعتبارات از سال ۹۵ و در جهت بهسازی معابر ، جوی و جدول ، پارک کودک ، روشنائی معابر ، میباشند که تا کنون خیابانها و معابر روستاها که نزدیک به ۴۰۰ هزار متر مربع آسفالت با استفاده از قیر یارانه ای بنیاد مسکن در روستاها در حال انجام است.

در این جلسه اعضای کمیته ستاد گرامیداشت هفته دولت مشخص شدند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز