خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان صورت گرفت؛

تجلیل از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس در بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۷۹۰

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در آستانه ی سالروز بازگشــــت پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، ضمن دیدار با آزادگان شاغل در این اداره کل، از آنان به پاس سال ها پایمردی و استقامت در دوران اسارت تجلیل نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبداللهی در این دیدار صمیمی با آزادگان ایثارگر شاغل در این اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ضمن توصیف رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران در دوران دفاع مقدس، به ویژه صلابت و پایمردی آنان در اردوگاه های رژیم متجاوز بعثی، آن را درس بزرگ آزادگی در عین در بند بودن عنوان کرد.

در این دیدار صمیمانه و آکنده از یاد شهدای والا مقام، آزادگان سرافراز شاغل در این اداره کل از توجه و اهتمام مدیریت اداره کل در رسیدگی به مسائل ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره ی ایثارگران دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر به جا آوردند.

در ادامه ی این دیدار مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  با  اهدای شاخه های گل و  لوح سپاس، از  همکاران ایثارگر خود تجلیل به عمل آورده  و تداوم موفقیت هایشان در خدمتگزاری به میهن اسلامی ایران با الهام از روحیه  و عزم بلند ایثارگری  را از درگاه خداوند متعال مسألت نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز