خبرگزاری کار ایران

شریعتی در بازدید از مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول:

مردم خوزستان به کارهای خیر و خداپسندانه اهمیت می دهند

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۲۴۹

استاندار خوزستان صبح امروز جمعه 27 مرداد با سفر به شهرستان دزفول از مرکز درمانی امام حسن مجتبی (ع) این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی پس از این بازدید با اشاره به ارزش کارهای خیر جمعی و خداپسندانه، افزود: این مرکز که در پنج طبقه با هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال توسط جمعی از خیرین دزفولی ساخته شده، نشانه ای از اهمیت دادن مردم استان به کارهای خیر و خداپسندانه است.

شریعتی گفت: خدمات تخصصی و فوق تخصصی که در این مرکز ارائه می شود در استان نمونه است که تماما بطور رایگان بوده که مایه افتخار و بسیار ارزنده است.

وی افزود: خدمات مختلفی در این مرکز ارائه می شود از جمله: دیالیز، رادیوتراپی شیمی درمانی، سرویس های آزمایشگاهی و درمانی دیگر که در این مرکز بطور رایگان و با هدف برطرف نمودن نیازهای بیماران خاص و سرطانی  آن هم با این کیفیت کار بسیار قابل توجهی است.

استاندار خوزستان با اشاره به بالا بودن هزینه های درمانی بیماران خاص و سرطانی افزود: این کار باقیات صالحات برای موسسان این مرکز است که با توجه به شرایط موجود هزینه ای از بیماران دریافت نمی کنند و پذیرای بیماران شهرستان های مجاور نیز می باشد.

گفتنی است مرکز درمانی امام حسن مجتبی (ع) شهرستان دزفول هم اکنون دارای بخش های دیالیز با ظرفیت 75 نفر در روز، رادیوتراپی، شیمی درمانی، بخش بستری با 37 تخت فعال، سی تی اسکن، سونوگرافی و آزمایشگاه مجهز می باشد و در آینده بخش های تخصصی  دیگری نیز در این محل دایر می گردد.

در این مرکز صندوق دریافت پول و جود ندارد و کلیه خدمات درمانی و دارویی بیماران و همراهان آنها مانند اسکان، غذا و دیگر خدمات رفاهی بصورت رایگان انجام می گردد که تا کنون 2500 نفر بیمار خاص و سرطانی را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز