خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

کشف محموله ۵ میلیاردی قاچاق در اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۹۷۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام توقیف دو دستگاه کامیون کشنده، از کشف انواع ظروف فلزی آشپزخانه قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "محمد رضا اسحاقی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان با استقرار در مبادی ورودی شهر اهواز، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "خرمشهر- اهواز" به 2 دستگاه کامیون کشنده مشکوک و به رانندگان آن ها دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از کنترل و بازرسی از بار این خودروها ،تعداد یک هزار و492 کارتن ظروف آلومینیومی آشپزخانه قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

سردار اسحاقی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را پنج میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قانونی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس آگاهی استان خوزستان بصورت شبانه روز آمادگی دریافت اخبار و اطلاعات در زمینه شناسایی باندهای قاچاق کالا را دارد و تلاش کارکنان پلیس استان خوزستان در مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز