خبرگزاری کار ایران

به ریاست معاون امنیتی استاندار خوزستان؛

ستاد اربعین خوزستان تشکیل شد/زوار اربعین بدون بیمه از مرز خارج نشوند

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۰۳۵

معاون معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان تاکید کرد: بیمه موضوع لازمی است و حتما باید انجام شود و زوار اربعین بدون حق بیمه از مرزهای کشور خارج نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قدرت الله دهقان معاون امنیتی و انتظامی استانداری پس از نشست ستاد اربعین در گفتگو با خبرنگاران گفت: در این نشست کمیته های زیرساخت و اسکان گزارش های خود را ارائه دادند؛ همچنین مشاور طرح جامع شلمچه توضیحاتی در مورد این طرح بیان کرد و نقطه نظرات اعضای ستاد اربعین در مورد طرح جامع شلمچه مورد بحث قرار گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان افزود: همچنین در راستای هماهنگی سایر کمیته های ستاد اربعین جهت برگزاری مطلوب اربعین حسینی و رفاه زوار جمع بندی نهایی انجام شد؛ با اقداماتی که در حال انجام است انشاالله امسال زائرین با خیال راحت تر و فراغ بال بیشتری اقدام به ثبت نام نموده و برنامه سفر خود به عتبات عالیات را تنظیم نمایند تا در مبادی خروجی سرگردان نباشند.

دهقان در مورد بیمه زائرین گفت: هر کس که ویزا اخذ می کند در سازمانی که متولی سازماندهی زائرین است، گرفتن بیمه جزو واجبات کار است و تا موضوع بیمه زائرین مشخص نشود خروج آنها از مرز هم احتمالا با مشکل مواجه خواهد شد و به حج و زیارت توصیه کرده ایم که حتما نسبت به بیمه زوار تمهیدات لازم را داشته باشد و به آژانس های مختلف تاکید نمایند و بدون بیمه اصلا ویزا صادر نشود.

معاون استاندار تاکید کرد: بیمه موضوع لازمی است و حتما باید انجام شود و کسی بدون حق بیمه از مرزهای کشور خارج نشود.

دهقان در مورد موضوع پارکینگ زوار گفت: از سال 92 اصلا پارکینگ نداشتیم اما در سال گذشته در چذابه به 100 هکتار و در شلمچه هم تقریبا به 100 هکتار رساندیم. امسال با توجه به اینکه احتمال دارد استقبال بیشتر باشد بایست پارکینگ بیشتری سازماندهی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز