خبرگزاری کار ایران

برای رویارویی با نفت تهران؛

فولاد با تیمی جوان و بومی برای کسب سه امتیاز به میدان می رود

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۱۳۰

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌خواهد از این تیم اهوازی تیمی منسجم و محکم بسازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیدسیروس پورموسوی برای بازی امروز فولاد خوزستان مقابل نفت تهران، می خواهد جوانان بومی خود را به میدان بفرستد.

مربی فولاد خوزستان امیدوار است با این جوانان و بدون در نظر گرفتن مشکلات تیم نفت تهران، برنده بازی امروز باشد.
تیم فولاد خوزستان که چند بازیکن خود را مصدوم شده می بیند، با اطمینان به جوانان خود، برابر حریف تهرانی صف آرایی خواهد کرد.

پورموسوی می گوید: من به بازیکنان جوان تیمم اعتماد دارم و می‌دانم که بازیکنانم از پس کارهایی که به آنها سپردم، بر می‌آیند.

پورموسوی از هواداران تیم فولاد تشکر کرد و یادآور شد: ما در حال حاضر به دو هافبک و یک مهاجم نوک نیاز داریم. البته بازیکنانی که داریم بازیکنان خوبی هستند و تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. هواداران هم در این کار به بازیکنان کمک می‌کنند. از هوادارانی هم که در این گرمای هوای اهواز به ورزشگاه می‌آیند، تشکر می‌کنم. آنها انرژی خاصی به بچه‌های خودشان می‌دهند. من به اینجا آمدم تا فولادی بسازم که منسجم و محکم باشد. همچین می‌خواهم فولاد خوزستان از نظر بازیکن‌سازی در کشور برتر باشد. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی در واکنش به ادعای یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مربی بدنساز تیم فولاد خوزستان قوی نیست و فولادی‌ها به همین خاطر بازیکنان مصدوم زیادی دارند، خاطرنشان کرد: سه نفر از هفت مصدوم ما از ناحیه پا مصدوم شده‌اند. مصدومیت در فوتبال امری طبیعی است و پیش می‌آید. سینا مؤیدی بازیکن ماست که در تیم امید توپ می‌زند. الان او هم مصدوم شده، اما مصدومیتش هیچ ربطی به مربی بدنساز فولاد ندارد. من این مربی بدنساز را انتخاب کردم و هیچ مشکلی با او نداریم. در کل از مجموعه بازیکنان و کادر فنی که انتخاب کردم رضایت کامل دارم. ما یکدل هستیم که با کسب نتایجی خوب دل مردم اهواز را شاد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز