خبرگزاری کار ایران

در سفر به رامشیر؛

مدیرکل ارشاد خوزستان از خانواده شهید مدافع حرم تجلیل کرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۲۵۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سفر خود به رامشیر در خانه شهید صالح صالحی حضور یافت و از خانواده نخستین شهید مدافع حرم این سرزمین تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به شهرستان رامشیر سفر کرد.

وی در سفر خود به رامشیر در خانه شهید صالح صالحی حضور یافت و از خانواده نخستین شهید مدافع حرم این سرزمین تجلیل کرد.

در این برنامه که جمعی از مسئولان رامشیر نیز حضور داشتند، امین صالحی، فرزند شهید مدافع حرم صالح صالحی گوشه‌ای از خاطرات، رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم رامشیر را بیان کرد که با استقبال حاضران روبه‌رو شد.

محمد جوروند نیز با ابراز خوشحالی از دیدار با خانواده شهید صالح صالحی نخستین شهید مدافع حرم رامشیر آنان مورد تفقد قرار داد و از صبر و بردباری‌شان تجلیل کرد.

گفتنی است شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم رامشیر، در یکم فروردین ماه سال ١٣٥٠ به عنوان نخستین فرزند در خانواده خود در شهر منطقه ٩ رامشیر خوزستان دیده به جهان گشود که پس از او خداوند ٢ برادر و ٣ خواهر دیگر نیز به او و خانواده‌اش عطا کرد.

این دلیرمرد رامشیری برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) ٢ بار به سوریه اعزام شد و جانانه با دشمنان جنگید.

شهید صالح صالحی بار دوم که به سوریه رفت مدتی در این کشور حضور داشت و سرانجام در روز دوشنبه ١٩ بهمن ماه ١٣٩٤ در نبرد با تکفیری های مزدور در عملیات آزاد سازی شهرهای شیعه نشین نبل‌ و الزهرا سوریه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

پیکر پاک و مطهر شهید صالح صالحی، روز یکشنبه ٢٥ بهمن ماه ١٣٩٤ از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به خوزستان منتقل و روز دوشنبه ٢٦ بهمن ماه سال ١٣٩٤ در زادگاهش رامشیر تشییع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز