خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد:

لزوم برنامه ریزی برای رونق تئاتر در استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۷۶۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه تاثیرگذاری تئاتر بر کسی پوشیده نیست، خواستار گسترش فعالیت های تئاتر در استان خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند، در حاشیه حضور در تئاتر کودکانه بره ناقلا در محل تالار آفتاب اهواز، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد گسترش فعالیت های هنر تئاتر در استان خوزستان و شهرستان اهواز هستیم.

 وی با بیان اینکه وجود تئاتر و رونق و پیشرفت آن در جامعه نشان ‌دهنده‌ بلوغ فکری و خردورزی است، افزود: تاثیرگذاری هنر تئاتر بر کسی پوشیده نیست، تئاتر می تواند در حوزه‌های مختلف تاثیر گذار و به جامعه کمک کند.

 جوروند با اشاره به استقبال صورت گرفته از برنامه های تئاتر در استان خوزستان و اهواز، خاطر نشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در صدد است امکانات و ظرفیت‌ های موجود را در راستای پیشرفت این هنر به کار گیرد.

 وی اذعان داشت: ظرفیت های بسیاری در حوزه تئاتر در استان خوزستان وجود دارد و با افزایش فعالیت گروه های تئاتر باید از این ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به نحو شایسته استفاده شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به اهمیت هنر تئاتر، تصریح کرد: خدمت به حوزه تئاتر خدمت به تعالی انسان است چرا که در صحنه ‌های تئاتر شاهد اتفاقات بسیار مهم و آموزنده هستیم.

 وی اظهار امیدواری کرد: با گسترش فعالیت هنرمندان در بخش های مختلف و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  شاهد رونق بیش از پیش فرهنگ و هنر در استان خوزستان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز