خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان:

حمایت از سازندگان داخلی نیازمند تدوین طرح جامع حمایتی ست

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۷۵۷

معاون هماهنگی اموراقتصادی، توسعه منابع انسانی و امور بین الملل استاندارخوزستان در نشست با انجمن سازندگان قطعات نفت و گازخوزستان گفت: حمایت ازسازندگان داخلی نیازمند تدوین طرح جامع حمایتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید علی بحرینی مقدم امروز در دیدار رییس و اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات نفت وگاز استان تاکید کرد: حمایت از سازندگان داخلی نیازمند تدوین طرح جامع با راهکاری لازم از سوی سازندگان و انجمن مربوطه است تا براساس این سند و با هماهنگی دستگاههای اجرایی، بتوان اقدامات حمایتی و پایداری را انجام داد.

معاون اقتصادی استاندارخوزستان افزود: در این سند حمایتی وظایف و انتظارات همه سازندگان داخلی از جمله برخورداری از تسهیلات مورد نیاز برای نوسازی تجهیزات و ماشین آلات مشخص شود . 
 
  بحرینی افزود: درکناراین برنامه بلند مدت، درعین حال با هماهنگی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب ، شرکت ملی  حفاری ، فولاد و پتروشیمی ها  با هدف حمایت از سازندگان داخلی توصیه های لازم بعمل خواهد امد.
  دراین جلسه مقرر شد که دراین راستا  نشستی با مدیران این شرکت ها و اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان  قطعات نفت و گازدرآینده نزدیک برگزارشود.
 
در این نشست اعضای هیات مدیریت انجمن سازندگان قطعات نفت  و گاز استان خوزستان خواستار اعمال تخفیف هایی در هزینه های آب و برق صنایع وکاهش ضریب مالیاتی شدند و خواهان گردیدند امتیازاتی نیز برای کارخانجات و صنایع داخلی استان خوزستان درمناقصات خرید قطعات ازسوی شرکت های بزرگ فعال دراین استان درنظرگرفته شود . 
 
  اعضای هیئت مدیره انجمن سازندگان قطعات نفت  گاز و استان خوزستان  همچنین  نوسازی تجهیزات و ماشین آلات صنایع بخش خصوصی به منظور تولید قطعات مورد درخواست شرکت های بزرگ را ضروری خواندند و اضافه کردند که با اتکا به منابع مالی موجود و تسهیلات تکلیفی با نرخ سود پیشنهادی 18 درصد نمی شود به این مهم مبادرت ورزید.
اعضای هیئت مدیره پیشنهاد دادند که از محل منابع صندوق توسعه ملی ( ریالی یا ارزی ) تسهیلاتی با سود صفردرصد و با هدف حمایت از سازندگان داخلی تخصیص یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز