خبرگزاری کار ایران

بررسی آخرین وضیعت مصدومان انفجار دیروز؛

یکی از مصدومین انفجار کارخانه سیمان خوزستان درگذشت/توضیح مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۳۸۱

یکی از مصدومین انفجار کارخانه سیمان خوزستان، صبح امروز در بیمارستان اهواز درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این مصدوم که به دلیل سقوط از ارتفاع دچار صدماتی در ناحیه ریه و کبد شده بود، ابتدا به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد اما به دلیل کمبود تخت در بخش مراقبت های ویژه، به بیمارستان آریا در اهواز انتقال یافت و متأسفانه به دلیل شدت صدمات وارده، بامداد امروز درگذشت.

بر اساس این گزارش، حال 6 مصدوم دیگر این حادثه رضایت بخش گزارش شده است.

علت دقیق حادثه انفجار در کارخانه سیمان خوزستان که در کیلومتر 15 جاده رامهرمز به هفتکل واقع شده، هنوز اعلام نگردیده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان، شب گذشته از مصدومین این حادثه در بیمارستان عیادت نمود.

سیدنور محمدپور ضمن عیادت و دلجویی از مصدومان حادثه انفجار در کارخانه سیمان خوزستان در رامهرمز که در بیمارستان های گلستان و طالقانی اهواز بستری شده اند، سلام و پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به مصدومان و خانواده های آن ها رساند.

در این دیدار محمود یارعلیزاده مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان و مدیران بیمارستان های گلستان و طالقانی اهواز نیز حضور داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان امروز پنجشنبه درباره وضعیت مصدومان این حادثه، گفت: از هشت نفر کارگر حادثه دیده، یک نفر پس از درمان لازم مرخص شد و تعداد شش نفر هم در بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز تحت درمان قرار دارند که میزان سوختگی آنان از 3 تا 15 درصد و تنها یک نفر سوختگی 43 درصد دارد اما حال دیگر مصدومان مساعد است و ان شاا.. به زودی مرخص خواهند شد.

محمدپور افزود: تنها مصدومی که به علت سقوط از ارتفاع دچار عارضه ریه و کبد شده بود و به بیمارستان آریا منتقل شد و تحت مراقبت ویژه قرار داشت، متاسفانه فوت کرد که به خانواده این مرحوم تسلیت می گوییم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز