خبرگزاری کار ایران

عصر امروز چهارشنبه برگزار شد؛

جلسه هم اندیشی تیم مدیربت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۶۰

جلسه هم اندیشی در خصوص ارتباطات موثر بین تیم مدیربت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با شرکت پتروشیمی بوعلی سینا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، در این مانور دور میزی که در ساعت ۱۴ مورخ ۴ مرداد ماه سال جاری در سالن جلسات مرکز آموزش شرکت پتروشیمی بوعلی سینا برگزار گردید، اعضای کمیته بحران این شرکت و اعضای کمیته بحران منطقه در رابطه با عملیات مانور دور میزی قبلی شرکت بوعلی سینا به بحث و گفتگو پرداختند.

در این جلسه تعریض جاده های دسترسی مجاور شرکت های پتروشیمی، کنترل ترافیک،  تقویت ارتباطات و کنترل فضای مجازی، اطلاع رسانی دقیق و بموقع روابط عمومی پتروشیمی های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

«جدی»، مشاور پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصاوی پتروشیمی گفت: در بحران بایستی آشفتگی را بسیار مورد توجه قرار داد. باید در نظر داشت که آشفتگی چرا بوجود می آید و آشفتگی چه اثری در بحران دارد.

وی بیان کرد: آشفتگی باعث می گردد که فعالیت های بسیار ساده در صحنه حادثه، ناتوان کننده باشند.

«جدی»، مانور های دور میزی را بستر مناسبی جهت انسجام در زمان حادثه دانست.

شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در این جلسه گفت: جای خوشبختی دارد که در یکسال گذشته به بحث HSE بیشتر پرداخته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز