خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل منطقه ویژه پتروشیمی بندرامام صورت گرفت؛

برگزاری دوازدهمین جلسه کمیته راهبری سلامت نظام اداری

کد خبر : ۵۱۵۹۶۲

دوازدهمین جلسه کمیته راهبری سلامت نظام اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دوازدهمین جلسه کمیته راهبری سلامت نظام اداری همزمان با جلسه هیات رئیسه سازمان با هدف ارائه نتایج ارزیابی برخی از شاخص های قانون سلامت اداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه بهبهانی اسلامی، رئیس اداره بازرسی و دبیر کمیته راهبری سلامت نظام اداری ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص فعالیت های انجام شده در حوزه سلامت اداری و دستور جلسه، اظهار داشت: امتیازات سازمان در خصوص شاخص های شفافیت و شایسته سالاری به دست آمده و پروژه های بهبود جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط قابل بهبود با همکاری واحدهای سازمان در دستور کار قرار دارد.

در ادامه ربانی، رئیس حراست سازمان و سر ارزیاب قانون سلامت نظام اداری به ارائه نتایج سه شاخص قانون گرایی، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک و فن آوری های نوین و پاسخگویی پرداخت.

وی همچنین با بیان نکاتی در خصوص نقاط قوت و قابل بهبود احصاء شده سازمان در شاخص های یاد شده، گزارشی از امتیازات کسب شده مربوط به دو شاخص شفافیت و شایسته سالاری ارائه کرد.

در پایان شهیدی نیا، مدیر عامل و رئیس کمیته راهبری سلامت نظام اداری سازمان، ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته، بر همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر میان واحدهای سازمان به منظور جلوگیری از موازی کاری و اهتمام به موضوع سلامت اداری تاکید کرد.

تیم ارزیابی سلامت نظام اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال بررسی نقاط قوت و قابل بهبود شاخص های دیگر قانون سلامت نظام اداری می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز