خبرگزاری کار ایران

نمایش 'چنار لاله' از خوزستان به جشنواره سراسری رضوی راه یافت

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۳۱۵

نمایش «چنار لاله» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک کاری از گروه تئاتر اریترین در بخش صحنه‌ای به عنوان تنها نماینده استان خوزستان در جشنواره دوازدهم تئاتر رضوی پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در نمایش «چنار لاله» محسن خدادادی، محمد لهراسبی، سوسن بشرذرتی، مهنوش بلیان و شکوفه جودکی به عنوان بازیگر حضور دارند. رضا خدادادی (آهنگساز)، مهدی آشوغ (طراح نور) و زهرا مرادی پور (طراح صحنه و لباس) و محمد یاقوت‌پور (سرپرست گروه) دیگر عوامل این نمایش هستند.

از بین ٣٦ اثر رسیده به بخش صحنه‌ای از سراسر کشور، ٨ نمایش در بخش مسابقه پذیرفته شده است که نمایش چنار لاله‌ها در بین این 8 نمایش قرار دارد. قصه نمایش چنار لاله، درباره کرامات امامزاده شاهزاده احمد(ع) برادر امام رضا علیه السلام می باشد.

بنا به اعلام دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، هشت اثر راه یافته به بخش مسابقه شامل نمایش «باطل السحر» به کارگردانی محمدرضا شامردی از استان قم، نمایش«چنار لاله» به کارگردانی مهدی آشوغ از استان خوزستان (اندیمشک)، نمایش «این ابر بارانی است» به کارگردانی اصغر گروسی از استان فارس، نمایش «کوکوی کبوتران حرم» به کارگردانی حامد معمار طهرانی از استان خراسان رضوی، نمایش «اسماعیل» به کارگردانی سینا شفیعی از استان البرز، نمایش «زندگی شاید همین حالا» به کارگردانی سید جواد اشکذری از استان خراسان رضوی، تئاتر «پانما» به کارگردانی میثم ملازینل از استان قزوین و نمایش «بازگشت به خانه» به کارگردانی محمد شاکری از خراسان شمالی می باشند.

نمایش «یورت» به کارگردانی محمد حسن رجبیان از استان فارس و نمایش «ضامن» به کارگردانی مسعود براهیمی از اصفهان در بخش مهمان و در شهرستان ها اجرا می‌شوند.

نمایش «داستان غیر از این است» به کارگردانی و نویسندگی عباس کریمی از خراسان شمالی هم در بخش جنبی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی روی صحنه می‌رود.

دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی هشتم تا یازدهم مردادماه 1396 در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز