خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور دور میزی کمیته بحران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۳۰۲

صبح امروز (شنبه 31 تیر ماه) مانور دورمیزی کمیته بحران با حضور مدیران و اعضای ستاد بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و با سناریوی نشت گاز قابل انفجار در ایستگاه تقلیل فشار گاز منطقه ویژه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، در آغاز این مانور، کشکولی سرپرست HSE سازمان منطقه ویژه به شرح مختصری از فعالیت های انجام شده توسط کمیته بحران در سال گذشته پرداخت.

وی از انجام مانور کلی دور میزی کمیته بحران منطقه در هفته پدافند غیرعامل خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه در حال تمرین مانور دور میزی در مجتمع های خود می باشند تا به شرایط ایده آل در مواقع بحران واقعی رسیده و بتوانند نقاط قابل بهبود خود را ارتقا دهند.

سپس زرگر، جانشین اول کمیته بحران منطقه و مدیر بهره برداری سازمان منطقه ویژه، این مانور را تمرینی مثبت جهت حفظ و صیانت از تجهیزات و عملکرد پتروشیمی های منطقه و جلوگیری از مشکلات احتمالی در زمان های وقوع بحران توصیف نمود.

در ادامه جلسه اعضای کمیته بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در رابطه با سناریوی مانور دور میزی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است مانورهای دور میزی در راستای ارتقای عملکرد اعضای کمیته بحران و کارکنان سازمان منطقه ویژه به صورت نوبه ای در این سازمان و دیگر شرکت های منطقه برگزار می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز