خبرگزاری کار ایران

ترمیم کابل انتقال قدرت در نفت و گاز مارون بدون قطعی برق

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۱۳۸

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: پس از 22 ساعت تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت، تولید در مجتمع صنعتی شماره 1 مارون در شرایط عادی انجام و هیچ مشکل دیگری ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، باقر قاسمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان عملیاتی در رفع سریع این مشکل گفت: به‌محض اعلام قطع برق، اقدامات لازم جهت جلوگیری از کاهش تولید آغاز شد و در ابتدا 14.5 هزار بشکه نفت نمکی از چاه‌های کوپال آسماری به بهره‌برداری مجتمع صنعتی شماره 4 ارسال شد.

 قاسمی افزود: با به‌کارگیری مولد برق اضطراری، یک دستگاه تلمبه تغذیه جهت ارسال نفت به نمک‌زدایی در سرویس قرار داده می‌شود و مجتمع روال عادی خود در تولید را از سر می‌گیرد.

 وی مجاورت کابل با خط 20 اینچ نفت را از چالش‌های انجام این مأموریت دانست و گفت: پس از هماهنگی با HSE و دیگر بخش‌های ستادی و عملیاتی سازمان، محل دقیق قطع شدن کابل مشخص گردید و بعد از انجام عملیات خاک‌برداری، کابل به‌سرعت ترمیم شد.

 مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در پایان تأکید کرد: پس از 22 ساعت تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت، تولید در مجتمع صنعتی شماره 1 مارون در شرایط عادی انجام و هیچ مشکل دیگری ندارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز