خبرگزاری کار ایران

توسط سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفت؛

تمدید مجوز بهره برداری از بندر صیادی سجافی در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۰۷۶

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: تمدید مجوز مرحله دوم بهره برداری از بندر صیادی سجافی واقع در شهرستان هندیجان با تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و برابر با الزامات و مقررات ملی و بین المللی، توسط سازمان بنادر و دریانوردی طی تیرماه سال جاری صادر گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضازاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی رعایت الزامات قانونی ناظر برساخت و بهره برداری سازه ها و تأسیسات ساحلی و اخذ استعلامات لازم از مراجع ذیربط، حسب قوانین و مقررات جاری، مجوز مرحله ی دوم بهره برداری از بندر صیادی سجافی در شهرستان هندیجان توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

وی با اشاره به بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوزهای لازم جهت احداث و بهره برداری از سازه های ساحلی و دریایی تأکید می کند، بیان داشت: این مجوز حسب اعمال حاکمیت دریایی صادر گردیده و همه ی فعالان اقتصادی در حوزه ی سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز هر گونه فعالیت می باشند.

رضازاده همچنین افزود: ارگان ها و مراجع قانونی فقط می توانند به پروژه ها و تأسیساتی که مبادرت به اخذ مجوز نموده اند، تسهیلات ارائه نموده و از این مزیت برخوردار شوند.

یادآور می شود انجام هر گونه فعالیت در سواحل و دریاها، باید با اخذ مجوزهای لازم از سازمان بنادر و دریانوردی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز