خبرگزاری کار ایران

توسط یک کارشناس این شرکت صورت گرفت؛

بازسازی دستگاه های کالیبراتور فلوک ۷۱۸ در شرکت نفت و گاز آغاجاری

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۵۷۳

با ابتکار کارشناس شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری دستگاه های کالیبراتور فلوک ۷۱۸ تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، با ابتکار و تلاش کیانوش صفری از کارشناسان تعمیرات ابزار دقیق شرکت، دستگاه های کالیبراتور فلوک 718 تعمیر و بازسازی شد.

صفری در رابطه با تعمیر این دستگاه ها گفت: دستگاه فلوک مدل 718  از دستگاه های مرجع کالیبراسیون و از ملزومات تعمیرات ابزار دقیق می باشند که به دلیل نقص فنی در سیستم الکترونیکی و نیو ماتیکی مدتها از کار افتاده و کارایی خود را از دست داده بودند،  پس از استعلام از نمایندگی این دستگاه در پایتخت متاسفانه هیچ کس قادر به تعمیر این دستگاه نبوده و فقط باید در خارج از کشور تعمیر و بازسازی می شدند.

وی افزود: پس از مطالعات مستمر و پیشنهاد این جانب مبنی بر تعمیر این دستگاه ها با مساعدت رئیس محترم نگهداری و تعمیرات، این دستگاهها در اختیار بنده قرار گرفت و توانستم دو دستگاه از کالیبراتورهای غیرقابل استفاده را که فرآیند ساخت و تولید آنها انحصاری است، تعمیر و مجدداً جهت استفاده در اختیار همکاران عملیاتی قرار دهم.

کیانوش صفری با اشاره به حساسیت و کارایی این دستگاه به عنوان یکی از اجزاء ‌اصلی ابزار دقیق، افزود: این آمادگی را دارم که با همکاری مجموعه مدیریت شرکت سایر دستگاههای کالیبراتور از نوع فلوک را که دچار ایرادات اساسی هستند تعمیر و بازسازی نمایم.

این اقدام ضمن نشان دادن توانایی کارشناسان و پرسنل بومی منطقه، سود و صرفه اقتصادی نیز برای شرکت در بر داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز