خبرگزاری کار ایران

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در نشست مشترک روسای بهبود روابط کار و امور اجتماعی:

وجود ریزگردها و گرمای کم سابقه هوا، تاثیری بر فرایند تولید در مناطق نفتخیز جنوب نداشته است

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۲۵

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این نشست گفت: تکریم منابع انسانی سازمان و تلاش در راستای ارتقاء هرچه بیشتر سطح رفاه و معیشت همکاران از اولویت های مدیریت ارشد شرکت بوده است و در نتیجه این تلاش شاهد هستیم که علیرغم وجود ریزگردها و گرمای کم سابقه هوا، فرایند تولید نفت خام و گاز هیچ تاثیر منفی نپذیرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این نشست، جلال چاوشی فر، رئیس بهبود و مددکاری شرکت ملی نفت ایران نیز تولید حداکثری و نگهداشت آن در شرایط خاص آب و هوایی منطقه را یک حرکت جهادی دانست و گفت: این امر مدیریت منابع انسانی بویژه بهبود روابط کار را ملزم به حمایت بیشتر و پیش بینی راهبردهای نوین در راستای کاهش دغدغه های نیروی انسانی متعهد سازمان می کند.

بهرام کرمی، رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، بهبود روابط کار و امور اجتماعی را  بازوی مدیران عامل در امر رسیدگی به مسائل مرتبط با منابع انسانی دانست و عملکرد مثبت  بهبود روابط کار را منتج از سطح تحصیلات بالا، آموزش های تخصصی ارائه شده  و علاقه مندی درونی کارکنان این اداره دانست که فارغ از چهارچوب سازمانی، نسبت به انجام وظایف مددکاری اجتماعی خود اهتمام می ورزند.

در پایان این نشست، از جاسم علیزاده رئیس اداره سیستم ها و بهره وری شرکت مارون و پیشکسوت مددکاری و کرمی رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی مناطق نفت خیز جنوب که در شرف بازنشستگی است، تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز