خبرگزاری کار ایران

توسط ستاد مدیریت بحران استان؛

جلسه کمیته آموزش و اطلاع رسانی گرمای هوا و تشعشعات نور خورشید در خوزستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۷۵۹

توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان جلسه ای امروز هفدهم تیرماه در سالن جلسات اداره بحران استانداری خوزستان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و رؤسای دانشگاهها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این جلسه امروز شنبه در سالن جلسات اداره بحران به ریاست حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و رؤسای دانشگاه ها برگزار شد.

حاجی زاده ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و بیان اقدامات در حال انجام، به وظایف دستگاه های ذیربط بویژه صدا و سیما و شهرداری در بحث اطلاع رسانی و آموزش در این زمینه اشاره کرد و افزود: در زمینه بحران بایستی ابتدا زیرساخت ها اصلاح شوند تا بتوان از بحران خارج شد و به نوعی پیشگیری قبل از وقوع بحران شود.

خدادادی مدیرعامل هلال احمر استان نیز به موضوعاتی نظیر تشکیل کمیته هایی جهت آموزش در مدارس اشاره کرد و در مورد طرح خادم برای مقابله با عوامل تهدید کننده زندگی مردم توضیحاتی ارائه کرد.

دیگر مدیران حاضر در جلسه نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

در نهایت، حاجی زاده مصوبات جلسه که شامل تأمین اعتبار جهت خرید دستگاه uv سنج و استقرار در هواشناسی و برگزاری میزگرد در صدا و سیما و همچنین تشکیل کارگروه های عملیاتی، الزام شهرداری جهت نصب بیلبوردهای سطح شهر برای اطلاع رسانی به شهروندان، تهیه ماسک و آب و توزیع در سطح شهر و نصب سایه بان در اماکن پرتردد به تصویب رسیدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز