خبرگزاری کار ایران

به ریاست فرماندار شهرستان؛

جلسه شورای مسکن شهرستان امیدیه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۵۵

جلسه شورای مسکن شهرستان امیدیه به ریاست فرماندار و با حضور مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، مدیران دستگاههای اجرایی و تعاونی های مسکن مهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیدمهران رفیعی در این جلسه با بیان اینکه مسکن مهر در تمامی کشور دارای مشکلاتی است، اظهار کرد: شهرستان امیدیه دارای مشکلاتی می باشد و همین مشکلات باعث شده که همه مجموعه های شهرستان در صدد حل آن باشند و اگر بخواهیم مشکلات شهرستان را سطح بندی کنیم قطعا مسکن مهر امیدیه یکی از مشکلات اساسی ما خواهد بود.

رفیعی افزود: همچنین بیشتر ارباب رجوع های ما در رابطه با مسکن مهر است که به ما مراجعه می کنند که مردم حق دارند و قطعا در این زمینه کوتاهی شده است و باید برای رفع این کوتاهی ها اقدام اساسی شود که تا کنون در مدت چهار ماه ۳ جلسه مهم در رابطه با مسکن مهر در استان گرفته شده است و انشاءالله امیدواریم تا پایان سال ۹۶ کارهای خوبی صورت پذیرد.

در ادامه، ابو قداره مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: پروژه مسکن مهر امیدیه تا کنون ۶۵ درصد افتتاح و به متقاضیان واگذار شده است.

 وی افزود: امیدیه با دارا بودن ۵۵۰۸ واحد مسکن مهر، ۶۵ درصد آنها افتتاح و واگذار شده و مابقی(1900 واحد)، تا پایان سال، آماده افتتاح خواهد شد به شرطی که مشکل اساسی زیر ساختهای معابر و خیابانهای آنها انجام شود که خوشبختانه در این زمینه تفاهم نامه ای با شهرداری منعقد شده تا زیر ساختهای معابر مسکن مهر امیدیه را مرتفع کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز