خبرگزاری کار ایران

در هفته قوه قضاییه محقق شد؛

دیدار مردمی مسئولان قضایی خوزستان با بیش از ۱۲۰ نفر از مردم استان

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۲۵۲

امروز سوم تیرماه۱۳۹۶ و به مناسبت هفته قوه قضاییه، دیدار مردمی مسئولان قضایی خوزستان و رؤسای سازمان‌های تابعه قوه قضاییه، در سالن جلسات مجتمع قضایی شهید باهنر اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری کل استان خوزستان، اظهار کرد: در این روز قائم مقام و معاونان قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز و معاونان وی، رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونان وی، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و مدیران کل ادارات زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی، ثبت اسناد، پزشکی قانونی، تعزیرات، شوراهای حل اختلاف استان خوزستان، سازمان بازرسی و سازمان قضایی نیروهای مسلح، ضمن پاسخگویی به بیش از ۱۲۰ نفر از مراجعه کنندگان، به مشکلات آنان رسیدگی کردند و دستورات لازم در این خصوص را صادر نمودند. 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در خصوص نوع مراجعات امروز مردم با مسئولان قضایی استان، اظهار داشت: تقاضای بیشتر مراجعه کنندگان مربوط به پرونده‌هایی است که در محاکم قضایی استان مختومه شده و خواهان یا شاکیان پرونده تقاضای رسیدگی مجدد دارند.

وی افزود: همچنین برخی نیز مربوط به کاهش مدت حبس یا عفو زندانیان است که در کمیسیون عفو مورد رسیدگی قرار می گیرد. در خصوص درخواست‌هایی که به تأخیر دادرسی یا اطاله دادرسی مربوط می‌شود نیز دستور تسریع در رسیدگی پرونده صادر شد.

حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی تصریح کرد: این اقدام هر ساله در یکی از روزهای هفته قوه قضاییه و به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی و تکریم ارباب رجوع برگزار می شود.

وی ادامه داد: ضمن این که جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز و معاونان ایشان در طول سال به صورت هفتگی در دفاتر آنان و کمیسیون‌های مختلف برای رسیدگی به پرونده‌های قضایی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز