خبرگزاری کار ایران

برای بررسی روند احداث پارکینگ؛

معاون عمرانی استاندار از ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۳۸

در این بازدید، معاون عمرانی استاندار خوزستان را شهردار و فرماندار اهواز، رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی خوزستان و معاون عمرانی شهرداری اهواز همراهی نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا اژدری زاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص این بازدید گفت: فرامند هاشمی زاده، معاون محترم عمرانی استاندار و هیات بلند پایه همراه وی به منظور کمک به روند پیشرفت و افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان و حل مشکل پارکینگ آن، این بازدید را انجام دادند و در این بازدید، دیداری از سالن تکنیک مجموعه و فعالیت های مدرسه فوتبال فولاد داشتند و فعالیت های شرکت فولاد در زمینه ورزش و بها دادن آن به فوتبال آکادمیک را یک کار بسیار حرفه ای و ارزشمند قلمداد کردند.

علاوه بر بازدید از پروژه درحال اتمام ورزشگاه مجهز و سرپوشیده ۳۰ هزار نفری فولاد خوزستان، سالن تکنیک و روند فعالیت های مدرسه حرفه ای فوتبال فولاد خوزستان، مورد بررسی قرار گرفت.

آقایان محمدرضا مدرس خیابانی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان، بابازاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، نادر چهارلنگی نژاد مدیر امور حقوقی، علیرضا اژدری زاده مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، عبدالحسن رنجبر مدیر پروژه ورزشگاه و رحیم محیسنی مدیرعامل شرکت ایده پردازان فولادخوزستان در این دیدار به استقبال معاون عمرانی استاندار خوزستان رفتند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز