خبرگزاری کار ایران

اعلام اولویت های سال ۹۶ مجتمع پتروشیمی بندر امام توسط مدیرعامل

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۳۷۶

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام، گفت: این شرکت قصد دارد، ظرفیت تولید این مجتمع را نسب به وضعیت مشابه پارسال تا پنج درصد افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا امیری، افزود: افزایش تولید در این مجتمع از جمله اولویت های سال ۹۶ است که امیدواریم با تامین خوراک این برنامه ریزی محقق شود.

وی ادامه داد: اولویت دیگر امسال ما این است که مسایل زیست محیطی و ایمنی  را در  سازمان نهادینه کنیم تا هیچ مشکلی ایجاد نشود.

امیری با اشاره به اینکه برنامه پنج ساله استراتژی شرکت پتروشیمی بندرامام سال گذشته نهایی شده است، اظهار امیدواری کرد: پروژه های توسعه ای بر اساس برنامه پنج ساله پیش رود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام در ادامه اولویت‌های اصلی این شرکت را کمک به تامین خوراک ان. جی. ال خواند و با اشاره به جلسات برگزار شده با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: امیدواریم با همکاری ایجاد شده بتوانیم این موضوع را سر و سامان دهیم.

پتروشیمی بندرامام یکی از مجتمع‌های پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است.

محصولات تولیدی این مجتمع شامل اتان، پروپان، بوتان، پنتان، اتیلن، بنزین پیرولیز، نفت کوره، بنزن، زایلین‌ها، رافینت، آروماتیک‌های سنگین و پارازایلین است و با داشتن ظرفیت بالای تولید، نخستین تولیدکننده محصولات پتروشیمی ایران است.

این مجتمع دارای سه شرکت تولیدی فرآورش بندرامام، کیمیا بندرامام و بسپاران بندرامام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز