خبرگزاری کار ایران

صبح امروز شنبه صورت گرفت؛

دیدار معاونین استاندار خوزستان با خانواده کودک فوت شده اهوازی

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۳۰۰

معاون امور عمرانی استاندار و مدیرکل بحران استانداری، امروز شنبه با خانواده کودک فوت شده اهوازی که در کانال فاضلاب سقوط کرده بود، دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرامند هاشمی زاده معاون امور عمرانی استاندار و کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران، صبح امروز شنبه با خانواده کودک سه ساله اهوازی که عصر پنج شنبه گذشته در کانال دفع آبهای فاضلاب و سطحی جان سپرد ، دیدار و مصیبت وارده را تسلیت گفتند.

هاشمی زاده در این دیدار ضمن عرض تسلیت به بازماندگان کودک سانحه دیده نسبت به پیگیری دلایل بروز حادثه وجوانب آن قول مساعد داد.

گفتنی است محمد بروایه کودک سه ساله اهوازی عصر روز پنج شنبه گذشته هنگام بازی به داخل کانال دفع آبهای سطحی و فاضلاب کوی علوی اهواز افتاد. جنازه این کودک پس از ساعت ها جستجو ساعت 21 روز جمعه درتصفیه خانه چنیبه اهواز پیدا شد.

همچنین معاون امورعمرانی استاندار خوزستان از کانال فاضلاب مورد نظر که در پشت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان در بلوار گلستان و کوی علوی اهواز واقع است بازدید بعمل آورد.

هاشمی زاده دستور داد که شهرداری منطقه و اداره فاضلاب اهواز نسبت به پوشش کامل کانال مورد نظر با بتن در اسرع وقت اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز