خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت خوزستان :

نمایشگاه قرآن بستری برای پیوند با مفاهیم قرآنی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۰۲۸

امام جمعه موقت خوزستان نمایشگاه قرآن را بستری بالنده جهت پیوند نفوس مستعده با مفاهیم قرآن و عترت دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در حاشیه برپایی نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد استان،  اظهار کرد: این نمایشگاه مانند  سال‌های گذشته به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده، فضای بسیار مقدس و بستر بالنده و پویایی برای آشنایی و پیوند نفوس مستعده و مفاهیم بلند قرآن، معنویت و عترت است.

وی افزود: خوشبختانه سال به سال این نمایشگاه  عمق و گسترش بیشتری پیدا می کند و ما امسال شاهد گستردگی خوبی از این نمایشگاه شدیم و صدها نفر بیننده مشتاق را زیارت کردیم که از محصولات فرهنگی این نمایشگاه استفاده کردند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه مساجد سنگر ی عبادی و تربیتی هستند و در شرایطی که جنگی تحمیل شود همچون دوران دفاع مقدس، مساجد تبدیل به سنگرهای نظامی می شوند، اضافه کرد:  باید به کانون های مساجد توجه و عنایت بیشتری داشت و در جهت گسترده کردن و تعمیق ظرفیت آنها تلاش کرد چرا که می توان از این ظرفیت ها استفاده های بسیار و بهره های معنوی زیادی برد.

 آیت الله حیدری، مساجد را بهترین راه برای نگهداری و صیانت جوانان از تهاجمات فرهنگی دانست و تصریح کرد: باید به مساجد بهای لازم داده شود که البته در این زمینه هم مردم و هم مسئولان کم و بیش بها می دهند ولی باید روز به روز بها دادن به مساجد و کانون های فرهنگی هنری بیشتر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز