خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام خبر داد:

روند رو به پیشرفت ان جی ال 3200 پتروشیمی بندر امام

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۵۲۳

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام گفت: با اجرای طرح ان. جی. ال 3200 ، بخش عمده ای از خوراک پتروشیمی بندر امام تامین می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، رضا امیری با اشاره به پیشرفت 26 درصدی این طرح، اظهار امیدواری کرد که این طرح براساس برنامه تدوین شده تا اواخر سال 96 به بهره برداری برسد.

به گفته امیری، ان. جی. ال 3200 با نهایی شدن تامین کننده خوراک پتروشیمی بندر امام خواهد بود.

براساس این گزارش، احداث کارخانه گاز و گاز مایع ۳۲۰۰ با هدف جلوگیری از سوختن گازهای همراه نفت غرب کارون در دستور کار شرکت مهندسی و توسعه نفت قرار داشت که در قالب سیاست‌های جدید شرکت ملی نفت ایران مبنی بر واگذاری ان .جی. ال ها به بخش خصوصی برای به ثمر رسیدن هر چه سریعتر پروژه های در دست اقدام، به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شده است.

با بهره برداری از کارخانه گاز و گاز مایع ۳۲۰۰ غرب کارون از سوزاندن روزانه ۵۰۰ میلیون فوت مکعب گاز جلوگیری می شود.

پیش بینی می شود با توجه به اینکه محصولات ان. جی. ال به عنوان خوراک پتروشیمی ها مورد استفاده قرار می گیرد، واگذاری این واحد به هلدینگ خلیج فارس که خود ذینفع به شمار می رود، منجر به تسریع در روند تکمیل و بهره برداری این پروژه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز