خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۵ محقق شد؛

برگزاری بیش از 196هزار نفر ساعت آموزش در شرکت نفت و گاز گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۳۶۳

رئیس اداره آموزش شرکت نفت و گاز گچساران گفت: در سال 95 بیش از 196هزار و 719 نفر ساعت آموزش در این شرکت برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب، سید حمیدرضا حسینی افزود: کار در صنعت بزرگ نفت و گاز و تخصصی بودن آن نیاز مداوم به آموزش‌های روز دارد و از این رو اداره آموزش صنعت نفت گچساران همواره به مقوله آموزش به صورت تخصصی می پردازد.

   وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح علمی و کیفی کارکنان صنعت نفت گچساران اظهار داشت: در سال گذشته موفق شدیم 196 هزار و 719 نفر ساعت دوره آموزش ویژه کارکنان این شرکت را برگزار نماییم .

رئیس اداره آموزش شرکت نفت و گاز گچساران گفت: این اداره وظیفه آموزش 7 هزار نیروی رسمی، قراردادی و پیمانکاری شاغل و همچنین خانواده‌های آنها را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه دوره هایی مانند رایانه، زبان خارجه، ایمنی و بهداشت حرفه ای، اداری و مدیریتی، فنی و تخصصی و مهارتی، و معارف اسلامی در اداره آموزش نفت و گاز گچساران برگزار شده است، اظهار داشت: با این آمار شرکت گچساران به عنوان یکی از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه آموزش نیروی انسانی در سطح شرکت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز شناخته می شود.

حسینی با بیان اینکه آموزش در هر سازمان، یکی از ارکان اساسی تحول ساختاری است، عنوان کرد: در سال گذشته بیش از  32000 نفر ساعت دوره کارآموزی برای کارکنان جدید‌الاستخدام شرکت نفت و گاز گچساران برگزارگردید.

وی تصریح کرد: اداره آموزش صنعت نفت همچنین در راستای تعامل با دانشگاههای کشور، پذیرای تعداد 1252 نفر از دانشجویان و موسسات آموزشی در سال گذشته به عنوان کارآموز بوده است.

حسینی در پایان، نظارت بر فعالیت های آموزشی در 6 مجتمع غیرانتفاعی مدارس صنعت نفت را در راستای خدمت رسانی به کارکنان این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر بیش از یک هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز