خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز خبر داد:

توزیع ۱۲۵۰ سبد غذایی طرح ملی همای رحمت در اهواز

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۵۴۷

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از اجرای طرح ملی همای رحمت در این شهرستان و توزیع ۱۲۵۰ سبد کالای مواد غذایی بین خانواده های نیازمند، بیماران خاص و ایتام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازخوزستان، سید فتح اله هاشم نژاد گفت: طرح ملی همای رحمت هرساله درماه رمضان همزمان با سایر نقاط کشور در اهواز اجرا می شود و در آن سبدهای غذایی که به صورت معمول شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی،سویا، حبوبات،چای ، قند ،رب گوجه و چند قلم کالای دیگر است توسط داوطلبان هلال احمر بسته بندی شده و به دست نیازمندان می رسد.

وی افزود: این سبد کالا به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال بوده که هزینه تهیه این اقلام غذایی نیز به همت داوطلبان هلال احمر و توسط داوطلبان و خیران استان تامین می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و کمک هایی که از خیران استان جمع آوری شده است 21 سفره افطاری برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست،خانه های سالمندان ،خانواده های زندانیان،معلولین، ایتام ، بیماران و همراهان آنها در بیمارستان ها در دستور کار جمعیت هلال احمر اهواز قرار گرفته است.

هاشم نژاد تصریح کرد: امسال با توجه به راه اندازی 17 خانه هلال در روستا ها و مناطق حاشیه ای شهرستان کار شناسایی و توزیع اقلام توسط داوطلبان فعال این خانه ها انجام خواهد گرفت و تمرکز کمک ها نیز در مناطق حاشیه ای و روستاها خواهد بود.

وی ادامه داد:  برای 3200 نفر به صورت حضوری در ماه مبارک رمضان افطاری پیش بینی شده و 1250 بسته غذایی نیز توسط داوطلبان هلال احمر بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی تصریح کرد: همواره درماه رمضان حدود 80 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان برای حمایت از بیماران و نیازمندان پای کار هستند و امسال نیز از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به افراد نیازمند دریغ نخواهند کرد.

توزیع ۱۲۵۰ سبد غذایی طرح ملی همای رحمت در اهواز

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز