خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون خبر داد:

تجلیل از قهرمانی تیم آتش نشانان نفت و گاز کارون

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۵۷

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون گفت: آتش نشانان این شرکت که در مسابقات شرکت ملی نفت ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند،در حاشیه نشست تولید مناطق نفتخیزجنوب مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این نشست که امروز شنبه ششم خرداد در سالن جلسات مناطق نفت خیز جنوب برگزارشد، عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن ابراز خرسندی از کسب این عنوان اظهار امیدواری کرد به نیروهای مناطق نفت خیز جنوب بویژه آتش نشانان در آینده ای نزدیک، خدمات مطلوب تری ارائه شود.

علی صفی خانی رییس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل مناطق نفت خیز جنوب نیز طی سخنانی اظهار داشت: در سومین المپیاد آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران که در محمود آباد برگزار شد، 14 تیم حضور داشتند و تیم شرکت نفت و گاز کارون عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

وی افزود: قبل از برگزاری این رقابت ها علاوه بر آمادگی تجهیزات، کمیته ها و نشست های متعددی برگزار و با تمرین های منظمی که انجام شد، تیم آتش نشانان کارون موفق به کسب این عنوان شد.

دهانزاده مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون نیز در این مراسم گفت: تیم آتش نشانی این شرکت علاوه بر رکورد شکنی در المپیاد شرکت ملی نفت ایران به عنوان یک پدیده در این رقابت ها  ظاهر شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از اعضاء و کادر فنی تیم آتش نشانی شرکت نفت و گاز کارون تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز