خبرگزاری کار ایران

از سوی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب صورت گرفت؛

احداث بیمارستان 96 تختخوابی؛ هدیه نفت به مردم گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۱۴

بیمارستان 96 تختخوابی گچساران که از سوی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی احداث و تکمیل گردید جهت استفاده عموم به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پروژه احداث بیمارستان 96 تختخوابی گچساران از پروژه های عام المنفعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در بیستم اسفند ماه 1386 کلنگ زنی شد.

روند پیشرفت این پروژه تا سال 92 ناچیز و در حد 40 درصد بود که متاسفانه به دلایل مختلف و همچنین توقف کامل روند اجرایی پروژه در مقطعی از زمان پروژه پیشرفتی نداشت.

با این وجود پروژه مذکور که هم اکنون به نام بیمارستان بی بی حکیمه خاتون نامگذاری شده است مساحتی بالغ بر 11 هزار متر مربع زیر بنا دارد و دارای 5 بخش اصلی شامل کلینیک های تخصصی، بخش های بستری، اورژانس، آزمایشگاه و خدماتی است که با پی گیری های مجری طرح و درایت و پشتیبانی مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با انتخاب راهکارهای مناسب در سال 1392 مجددا عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد و اکنون تکمیل و افتتاح گردیده است.

در آیین افتتاح بیمارستان که هزینه احداث آن نزدیک به 435 میلیارد ریال شده است سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید موسی خادمی استاندار کهکیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، پرویز زنگنه کمالی سرپرست مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حضور داشتند از زحمات آقای مهندس دلاور سلجوقی مجری طرح احداث بیمارستان ها و پلی کلینیک های مناطق نفتخیز جنوب تقدیر و تشکر گردید.

این پروژه با اعتباری حدود 430 میلیارد ریال توسط مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت احداث و تجهیز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز