خبرگزاری کار ایران

توسط مدیر کل بنادر خوزستان صورت گرفت؛

بررسی میدانی وضعیت ایستگاه دریایی راهنمایان بندرامام خمینی

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۲۰۲

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) طی بازدید خود از مراحل نوسازی ایستگاه راهنمایان در آبراه خورموسی، آخرین وضعیت خدمات و امکانات این ایستگاه را مورد بررسی قرار داده و با راهنمایان و سرراهنمایان مستقر در سکوی دریایی ذکر شده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به بازدید مهندس عبداللهی از ایستگاه راهنمایان طی سی ام اردیبهشت ماه سال جاری افزود: این ایستگاه دریایی که مشرف به خلیج فارس و به فاصله ۴۲ مایلی از مجتمع بندری امام خمینی(ره) است؛ نقش مهمی در هدایت ایمن کشتی ها در هنگام عبور از  آبراه خور موسی دارد.

گرایلو در ادامه افزود: طی این بازدید،  عبداللهی در معیت مدیران دریایی این اداره کل، از روند پروژه نوسازی و فعالیت های جاری در بخش های مختلف این ایستگاه بازدید نمود. پس از بررسی نقاط قابل بهبود و مسائل آن، تصمیمات مقتضی با هدف ارتقاء عملیات خدمات دریایی در آن اتخاذ گردید.

در جریان این بازدید، عبداللهی در جمع کارکنان این ایستگاه حضور یافته و ضمن تبادل نظر با آنان، رهنمودهای لازم را برای خدمات دهی بهتر  به مشتریان ارائه داد.

یادآور می شود ایستگاه راهنمایان و سکوی دریایی مورد اشاره، در مسیر دسترسی دریایی مجتمع بندری امام خمینی(ره) به خلیج فارس واقع شده و اداره امور دریایی این اداره کل با گسیل راهنمایان مجرب برای کشتی های ورودی، نقش مؤثری در ایمنی عبور و مرور  آنها در آبراه خور موسی دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز