خبرگزاری کار ایران

با هدف توسعه دولت الکترونیک؛

بایگانی پرونده های دریانوردان خوزستان الکترونیکی شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۹۶

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، گفت: با هدف توسعه دولت الکترونیک و به منظور خدمات رسانی شایسته به دریانوردان استان خوزستان، فرآیند نگهداری پرونده های دریانوردان خوزستانی، الکترونیکی گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، علی عکسری با اشاره به ضرورت گسترش خدمات دولت الکترونیک در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی، راه اندازی بایگانی الکترونیکی پرونده های دریانوردان خوزستان را یکی از گام های مؤثر تأمین رضایت بیشتر دریانوردان خوزستان برشمرد.

عسکری در تشریح مزایای این طرح بیان داشت: در پی اجرای این طرح، دسترسی به سوابق دریانوردان آسان و بدون اتلاف وقت شده و موجبات تسریع فرآیند خدمات اداری مربوط به اسناد دریانوردان خوزستانی می گردد.

وی همچنین افزود: در این طرح با استفاده از شاخص منحصربفرد کد ملی هر دریانورد، علاوه بر جلوگیری از بروز اشتباه در ثبت و نگهداری اسناد دریانوردان، سرعت جستجوی پرونده هر فرد در  فرآیندهای اداری نیز  افزایش می یابد.

معاون طرح و توسعه تصریح کرد: طرح بایگانی الکترونیکی با توجه به حذف بایگانی فیزیکی و امکان بازیافت پرونده های ارسالی به اداره آموزش و صدور گواهینامه های دریانوردی، به حفظ محیط زیست نیز کمک شایانی خواهد کرد.

عسکری با اشاره به همکاری اداره آمار، انفورماتیک و تبادل اطلاعات الکترونیکی این اداره کل در تهیه  این نرم افزار افزود: با پی گیری های اداره امتحانات و گواهینامه های دریانوردی این طرح از اوائل سال جاری  اجرایی گردید.

وی اظهار امیدواری کرد، در فاز بعدی، قابلیت های دیگری به این سامانه افزوده شده و امکان نگهداری الکترونیکی کلیه اسناد کاغذی از جمله سوابق دوره های آموزشی و مکاتبات اداری نیز  فراهم شود.

یادآور می شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از جمله دستگاه های اجرایی پیشگام در گسترش خدمات دولت الکترونیک می باشد و تاکنون موفق شده است بخش عمده ای از خدمات اداری خود را به صورت الکترونیکی در دسترس ارباب رجوع قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز